Subject: Ühispöördumine maismaatuuleparkide planeeringute osas
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Terje Talv" <[email-masked]>, "'Karl-Joonatan Kvell'" <[email-masked]>, "'Kristiina Nauts'" <[email-masked]>, "'Riin Kutsar'" <[email-masked]>, "'Anni Konsap'" <[email-masked]>, "'Heiki Kalberg'" <[email-masked]>, "'Piret Toonpere'" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 11:48:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Taastuvenergia Koja, Eesti Tuuleenergia Assotsiatsiooni,
Eesti Planeerijate Ühingu ja Eesti Keskkonnamõju Hindajate Ühingu
ühispöördumise maismaatuuleparkide planeeringute osas. Leiate meie
pöördumise teksti manusest.

Soovime pöördumisega juhtida tähelepanu, et riigil on võimalusi
planeerimisseaduse ja -menetluse senisest jõulisemaks lihtsustamiseks ja
kiirendamiseks ilma, et halveneks elanikkonna kaasamise ja keskkonnamõju
hindamise kvaliteet. Nende võimaluste kasutamine on hädavajalik, kui riik
soovib praktikas kiirendada taastuvenergia kasutuselevõttu, et täita riigi
enda poolt seatud taastuvenergia eesmärke ning säilitada stabiilne
ettevõtluskeskkond.

Oleme hea meelega valmis kohtuma, et arutada täpsemate ettepanekute üle.

Lugupidamisega